onsdag 14 juni 2017

Second hand

Jag frågade maken lite försiktigt om dessa... han sa åt mig att lämna butiken NU! Men jag gillar dem och om de finns kvar nästa gång jag är där slår jag till. Men inte den här ansträngda månaden.

Det här barskåpet (antar jag) har stått där ett tag. Jag antar att folk inte ser poängen med ett sådant(?) men jag gillar det. Tyvärr är det ganska dyrt och jag har väl inte riktigt en uttänkt plats för det....än. Men kanske jag slår till senare och ställer det i köket som ett slags skafferi?
Öppet!
Det här fatet kom med hem ihop med tre bilkuddar till nya bilen. Jag tror det är en hemmafixare som målat det, jag såg några fat till som verkar vara från samma hand. De var inte lika fina så de fick stanna. Kanske det hamnar på en vägg, kanske det blir ett kakfat. Först måste jag gömma det ett tag så inte maken blir sur. Han tror att jag bara köpte bilkuddar och en mojäng att hänga broderier på väggen med....;)



Avspänt omslag. När jag gör min kokbok (nästa kokbok) skulle omslaget gärna få se ut så här. Men jag har kokboksstopp.


Staketet växer!

Kvällens sista bild för avsluta. Vi är så trötta här, ständiga projekt men snart är dt verkligen klart! Då ska vi ha kalas här uppe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar