tisdag 21 november 2017

Duschdraperi

Detta draperi från H&M Home gillade jag skarpt men som sagt, inga dörrmattor....

Jag köpte ett duschdraperi i London på HM Home som jag älskar. Två tvättkorgar också. Nu har det vita vi haft i badrummet sett sina bästa dar och då sa maken spontant att han gillade det jag hängt i duschrummet...Tänk att han ens noterat det!

Så jag kollade om det fanns kvar men såklart inte. Man ska alltid köpa FLER av bra saker man hittar, men då begränsade resväskan mig.
Nu gav jag mig ut på nätet. På lunchen kollade jag in Åhléns men där fanns inget jag gillade. Kanske för att jag snöat in på att köpa ett som liknar det vi har....

Jag hittade tre jag gillade och passade då på att söka dörrmatta. Vi är mellan dörrmattor just nu och snöslasket slog ju just till. Enda stället där jag kunde beställa både och som jag gillade blev oväntat MIO där jag aldrig handlar annars...men det här blir nog bra.

Ellos hade detta som heter Marble, hade nog blivit fint det med.

Ikeas dörrmatta Vinter är fin men de blir så snabbt fula i det där materialet.

Den här dörrmattan valde jag. Den passar med övrigt i huset, och utanför!

Detta var så nära jag kunde komma det vi redan har. Samma känsla fast vårt nuvarande har mindre mönster av hortensior. Samma färgställning så det funkar ihop med tvättkorgen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar